Päevamenüü ja süsivesikute arvestus. rasva 60%, valku 35%, süsivesikuid  5% päeva suhe peaks selline olema.

40 punkti, 1g sv=1 punkt (päevane lubatud süsivesikute kogus grammides)

Toiduainete süsivesikute sisaldus: http://www.ampser.ee/index.php?page=18, http://www.coffeetea.info/ee.php?page=news&action=article&id=806, abiks kasutan ka www.kaaluabi.ee toitainete nimistut.

Kolis: www.sysivesik.wordpress.com

18.05.2015 Vaatan siin allpool olevat nr ja püsin õnneks ilusti 91 kg peal.  Ausalt öeldes ise ka imestan sest toitumise järgi peaks 100 kg  juba ammu täis olema.

***********************************

30.03.2015 Endiselt kõigun 92-93 kg peal. 

***********************************

29.12.2014 kaal endiselt 90kg. Õnneks olen suutnud säilitada. 🙂

***********************************

20.05.2014 kaal 90kg. Jube ikka.

***********************************

02.04.2014 kaal 87kg. Teosammul ikka alaneb, hea seegi. See on see pikaajaline dieeditamise tulemus. Nüüd sain veel teistkordse kubemelihase venituse ja 2 järgmist  nädalat pingil ehk ei mingit sporti.

***********************************

24.03.2014 kaal siis 88,2 ehk kuu ajaga pole eriti midagi maha läinud. 2,7 kg ei ole just see tulemus mida oleks oodanud. Aga ju siis mulle ei sobi see LCHF ikkagi nii väga. Põhimõtteliselt langeb LCHF-ga kaal siis kui lugeda ka kaloreid lisaks süsivesikutele. Nii kui eksid on tulem juba järgmise päeva kaalunr näha. Tasapisi viin oma toitumise  tagasi nö  süsivesikud kuni 50 g päevas (tulevad värskest pujust-peaks inusliini taseme samal levelil hoidam kui lchf), langetan rasvase liha osakaalu ja tõstan puju osakaalu päevamenüüs. Organism on juba harjunud ka väikeste kogustega. Nisujahu ja teraviljad proovin küll välja jätta. Ei igatse ühegi rakuga neid tagasi :).

Miks ma nii teen, mul on vaja kiiresti kaal alla saada muidu võin spordiga vartsi hüvasti jätta (keharaskusest tingitud jalavalud) ja kui kaal all proovin uuesti kaalu säilitamiseks LCHF.

Eesmärk on jõuda siiski 70 kg peale.

***********************************

17.03.2014  kaal 88,6. Ei saa aru mis toimub ja ei saa ka aru miks kaal ei lange. Rasvad viisin kõrgemale valkudest ja päeva kaloraaz jääb 1400-1500 vahele ja süskarid jäävada ka 18-23g vahele päevas. Täis ketoosi ma siiski minna ei julge, et ainult liha ja või.

Aga kõige selles juures meeldib mulle see, et tõesti impulssisud on kadunud, ma ei mõtle pidevalt toidule. Hommikuti pole ärgates esimine mõte mida süüa, näljatunne puudub. Kolm nädalat nisujahuvaba toitumist on ka nahale hästi mõjunud. Ütleme nii, et vinnid on näost kadunud. Puhitusi pole, va siis kui kapsast söön, aga needki sellised kerged mitte piinavad. Tunub, et uni on ka sügavam. Energiat just üleliia ei ole, rohkem selline väike loidus, aga see pidi mööduma.

***********************************

13.03.2014 kaal siis 88,3 . Kokkuvõtte 90,9-88,3=2,6 kg 16 päevaga. 

Ühesõnaga kaal seisab. Ise eeldan põhjuseks valkude suurt osakaalu toidus. Proovin tõsta rasva osakaalu päevamenüüs.  Enegriakulu ei tohi minna üle 2000kacl ja rasva tuleb süüa nii palju, et see kõik sinna sisse ka ära mahuks. Vaatame kas kaal hakkab liikuma. Sporti üritan teha korra nädalas. Heal nädalal proovin kaks korda trenni jõuda.

Isud on vähenenud, eile viisin trenni 1,2 kg sõõrikuid ja ma ise söönud neist ühtegi. Kord tuleb aeg kus ma seda jälle ükskord teen 😀 ja siis mõnuga ja mitu päeva.

***********************************

03.03.2014 kaal 88,8 pole paha -2,1 kg nädalaga.  Vahepeal olen lugenud jälle igasugu huvitavaid asju ja tuleb ikka välja ,et ei või ikka midagi nii piiramatult näost sisse ajada tuleb  kcal kogusele  ka tähelepanu pöörata. Vaatab kuidas kulgeb, hetkel on enesetunne päris hea.

*************************************

27.02 kaal 89,5.No ei viitsi siia kõike kirja ka panna.

*************************************

26.02.2013  Läksin huvipärast kaalule oli 89,4 no niipalju ühe päevaga.  Enesetunne on hetkel hea.

H: mandlileib+juust+sink+zuccini+kookoshelbeküpsised

Vahepala: juust; metspähklid

L: brokkoli (1),lillkapsas (2,1), seahakkliha

Õ: sült170g(0,9), vahukoor 100g (3,1)

Süsukaid: 41,1

Kaloreid: 2139

******************************************************************************************************************

25.02.2014 kaal 90,9 kg.  Teist päeva üritan jälle LCHF põhimõttel toituda ehk üritan hoida syskarid alla 40g piiri. Kell on 11, enesetunne on päris hea. Kalorite lugemine on käest ära läinud ja pidevalt on mingid isud. Proovin hakkama saada ilma nisujahuta. Piimatoodetest on väljas joogipiim ja keefir.  

H: mandlileib (6g)+juust (0,2g)+või(0g) +sink(1,5g)=7,7  , tass musta teed ingveri viiludega.

L: ahjusealiha+brokkoli(1,4)+lillkapsas(1,5)=2,9

Õ: Küpsised kookoshelvestest

Vahepalaks: Metspähklid 25g =3,7

Süsikaid kokku:24

Kacl kokku: 2560

************************************************

06.08.2012 esmaspäeva, kaal 81,5 kg

Üldiselt mõtlesin, et lasen kõrvuti teadmiste kogumisega seda asja edasi, noh külmik ju sedasorti toitu täis. Nagu tööl tagasi nüüd ja rutiin ka ees. Ausaltöeldes on organism kuidagi harjunud ka, et kohe kisub rasvase toidu poole. Kuigi see pideva kokkamine hakkab tasapisi kuidagi üle viskama ja see pidev ette mõtlemine mis homne menüü oleks jne.

H: omeltt 2 munast ja toorsuitsu peekonist.=1,5

L: 200g lõhet ja salat ( tomat,kurk,paprika, jääsalat ja forte) =6,5

17,00 aegu kepikõnnile 8,5 km

Õ: 200g kodujuustu, praetud hakklihaga=5

Vahepalaks on kaasas kaks juustu saia (saiaks on Sire, üks viil 3 süsivesikut)=6 ja 20g mandleid=3

********************************************************************************************************************

3. august reede, kaal 80,4 kg, ühesõnaga katkestan asja kuniks olen targemaks saanud. Aga siiski tundub , et asi toimib kui suuta süsivesikuid hoida päevas kuskil 30-40 g vahel. Mis osutub ikka väga raskeks ülesandeks.

30.07.2012 esmaspäev , kaal 81,3 kg, viimased kolma päeva jälgisin oma süsivesikuid hoolega. Motivatsioon on nullis. Kuna viibin suurema osa ajast maal, siis pole ka interneedust kust asja uurida, et miks siis nüüd kaal tõusma hakkas.

28.08.2012 ,30 syskarit.Üritan nyyd täpselt kirja panna tarbitud koguse

26.07.2012 neljapäeval, kaal 81 kg. Ei saaks öelda, et ma nyyd pingsalt oleks oma punkte lugenud aga pattu pole ka ülemäära teinud. Teeb kuidagi väga murelikuks. No ma ei jäta söömata oma aia maasikaid ja vaarikaid ja mustsõstraid jne.

*********************************************************************************************************************

20.07.2012 reede. Kaal 80,3 kg. Viimane tööpäev siis puhkama. Puhkuse ajal on ka lihtsam ehk reziimist kinni pidada, kuigi mine tea marjade hooaeg on alanud.

H: 2 viilu Trimmi=7,6 võid=o, rohkelt sinki ja juustu=0, mett panin ka tee sisse

L: 200 g peeti=18, veiseliga 150=0

Õ: pralle

*************************************************************************************************************************************************************

19.07 neljapäev   80,1 kg. Enese tunne on hetkel hea.

Tõesti peaks ütlema, puhitusi on ikka nii 95% vähem. Teitspidi on probleemiks kõhukinnisus, et üle päeva või nii saab asjal käidud. Mõni on küsinud, et kas kolma korda päevas sellist korralikumat toidukorda vähe ei ole või. Kusjuures ei ole. Hommikuti putru süües oli mul kõht juba paari tunnipärast tühi ja meeletu söögiisu. Peale rasvast hommikust omletti tuletab organism alles mingi 7 h pärast meelde, et süüa oleks vaja.

H: 2 viilu Trimmi=7,6 võid=o, rohkelt sinki ja juustu=0, mett panin ka tee sisse

L: Praetud sealiha koos toorsuitsu peekoniga =0 + salat =6

Õ: Keefir nisukliidega=5, eks tsekkan mis külmikus on

Vahepalaks mandleid ja juustu nagu ikka.

**************************************************************************************************************************************************************

18.07 kolmapäev. Päevad on kiired ja närvid on läbi :). Ei roni iga hommik kaalule.

H: Peekon=0, sealiha=0, 2 muna=1, kurk50g+tomat50g+hiinakapsas50g (omlett+salat) Pekki  mul läks juba õhtul seda rasvast omletti vaadates süda pahaks. 😀

L: Lõhe 200g , salat

Kell on 17,49 sõin pea üks 1h tagasi ja hetkel on täiega paha olla, tea kas nüüd tööstressist või muus, võtsin lusikatäie mett.

Õ:liha ja keefir nisukliidega =5 . Trimmu viil moosiga =7

Vahepalaks juustu ja mandleid.Punkte läks üle aga õhtaks enesetunne taastus.

********************************************************************

17.07.2012 teisipäev. Täna saab täpselt nädal täis. Kehakaal 80,7 ehk kadunud siis 1,9kg. Igaljuhul lasen edasi samas vaimus. Viis kg veel oleks päris tervitatav ju.

H: 2 viilu Trimmi=7,6 võid=o, rohkelt sinki ja juustu=0 kurki 50g =1

L:  200g heeringat =1,2, kurk 100g=1,4    tomat 100g=3,3 , hapukoor 30%  100g=2,7 . Segasin kokku ja tegin salati, pool sööna lõunal (4,3)kõrvale ampsan 100g kartulat =17,1 ja keedumuna= 0,5.

Õ: Ahju lõhe 100g =o zukiinit 100g =1,8

Vahepalaks ampsan juustu ja 20g mandleid=4,1

********************************************************************

16.07.2012 esmaspäev, kaal 81,1 kg . Nv sai natuke pattu ka tehtud ja mõned puuviljad söödud ja kuna süsivesikutevabad pannkoogid välja ei tulnud siis sai jahu ka kühveldatud. Aga eks ma igapäeva kogun tarkust juurde.

H: 4 viilu peekonit =0, 2muna=1, 40g sibulat=2, 20g külpressoliivõli=0, 50 ml vahukoort=1,5, juustu =0 (tegin neist omletti)  4,9—— panin tee sisse 1,5 tl mett ka (toitaine millest tunnen tõsiselt puudust), punkte selle eest ei pane aga muidu on 1g=1punn. Ma ei ole mee kohta kuskilt adekvaatset infot saanud, et kas tohib või ei tohi. Muidu pidi mesi olema 100% organismile omastav ja rasvavarudeks ei tohiks sellest midagi minna.

L: kiire päev ja kuna tühi kõht tunda ei andnud, siis unustasin süüa. Paar viilu juustu krabasin hambusse ja nüüd kepikõnnile.

Õ: 200g 5% kohupiima =7,6, muna=o,5, täisterakaerajahu 15g=8,4. Segasin ained kokku ja lisasin natuke kasesuhkrut. Praadisin rohkes õlis sõrnikud. Mitme marja moos Pure, fruktoosiga 30g =8,4

Vahepalad: Võtsin paki juustu kaasa, kui nälg vitsutan seda(Kuninga Gouda laktoosivaba), mandel 15g ehk 18tk =3,1

***********************************************************************************************************************************************************

13.07.2012 reede , ei käinud hommikul kaalul kuna eile sai palju soolast söödud ja hirmsasti vett lahmitud. Tänasest arvestn kaaluabi.ee nimistust kirja pandud süsivesikuid.

H: rukkipala 1 viil 30g =12,3, sink 40g=0,5, juust 30g=0, 4viilu kurki=0   (12,3)

Vahepala: Kodujuust 4% 180g=4,7 ricotta 100g=3,5,  sutsvahukoort =1 (9,2)

L: brokkoli ja lillkapsas 200g= 4,3, 20 võid=0, liha tarrendis 200g= 6 (10,3)

Õ: minutipihvid , juust, salat

************************************************************************************************************************************************************

12.07.2012 neljapäev

Hommikune kaal 81,4. Vee joomine hakkab ka juba välja tulema kuna organism ise nõuab seda. Proovin täna rohkem rasvu menüüsse saada.

H: peekon +sutike toorsuitsupeekonit+sealiha+2 muna (1) +natuke sibulat 30g (1,4) ja paar viilu kuivatatu tsillit=omlett ja sinna peale veel juustu ka. Kõrvale tegin kiirelt ka salati 50g kurki=1,5, jupike tomatit =2, jääsalat=1 , mahekurk40g (1)   Hommik kokku= 7,9

L: rasvane kanakoib koos nahaga 250g +juust 25g+mahekurk 40g (1)+jääsalat 100g (1) +majonees50%.. ikka onju :)70g (3,5)=   5,5       (segasin kõik läbi ja tegin salati)

Õ: brokkoli ja baklazaan praetuna õlis=5, kiivi=5,2, tegime vale leiba sealt tuli 4 punni

Ütleme et 36, 3 mõni nipet näpet ja püsin piirides.

Vahepalad: Mandel 20g(4,1), tume shoks 10g (4,6)

****************************************************************************************************************************************************************

11.07 .2012 kolmapäev

Hommikune kaal 81,7, enesetunne on hetkel hea. Hommikust tühja kõhu tunnet pole ka. Eile konsulteeriti kõrvalt , et vett tuleb rohkem juua. Üritan seda täna ka teha, kuigi organism annab ise ka juba märku vedeliku vajadusest. Aga ma siiamaani ei usu, et ma eile pannile korralikult toorsuituspeekonit lajatasin ja selles rasvas kana praadisin. 🙂 Täiega vastupidine arusaam seni loetule/teatule. Vaatab mis välja tuleb. Hommikune kaal tekitas vaimustuse.

H: kodujuust 200g=5,2, kurk 30g ja mahekurk 30g=2 (7,5)

Sokolaadi isu tekkis: 10g tumedat =4,6 p

L: kanaliha ja peekon=o, jääsalat50g=1, kurk ja tomat 5 (6)

Õ: lõhe ahjus 150g tk =0, porgand, lillkapsa ja brokkoli keedetud ja hiljem praetud rohkes võis 100g =7  (7), juust 30g=0, vilvi kohuke 40g= 8,8

Vahepalad: juust 50g =0, mandel 30g =5  (5)    (100g mandleid annab tegelt 26,5 sv kuid sv tabel näitab 11 saja grammi kohta, võtan siis keskmise)

Närsisin ka nätsu

Kepikõndi 7,8 km, kaaluabi näitab 1692 kalorit, ja selgub, et ma pean rohkem rasva sööma, valgud domineerivad liiga ülekaalukalt.

***************************************************************************************************************************************************************

10.07.2012 teispäev  hommikune kaal 82,6kg

Proovipäev(10.07)

H: 2 muna õlis praetud=1, Gouda juustu 2 viilu=0,  kurki 50g =1,5  tomatit 100 =(sõin kella 10,00 aegu, kuidagi vähe sai nagu)

Vahepala: Apelsin 200g= 16, mandlid 15g= 1,1

L: veiseliha 150g=0, brokkoli keedetuna 50g =2,5  lillkapsas keedetuna 50g = 2,5  Gouda juust 2 viilu=0

Kell on 16,24 ja mul on natuke paha olla, aga tühja kõhu tunnet ei ole.

Õhtu: peekon 50g=0, sealiha 100g= 0, ricotta 100g=3,5, muna=0,5,  juust=30g=0, brokkolit ja lillkapsast= 5, vahtrasiirup 15g =10

Tegin pattu ka no nii magusaisu on, lonks vahtrasiirupit. 50 punni siis kokku.

Paha on natuke ikka olla aga ma kaldun arvama, et see on üleliigsest rasvast. Midagi sellist pole ma endale ammu lubanud nagu peekon ja õlis praetud munad. Kaaluabi tabel näitab 1800 kalorit.

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s